Üzleti Oscar-díjat kapott kampányunk

Oldal nyomtatása

A nemzetközi díjat közel 4000 nevező közül nyerte el „A munka nem várhat” koncepció

Üzleti oscardíj

Az OTP Egészségpénztár az üzleti élet Oscar-díjaként emlegetett rangos International Business Awards arany fokozatát vihette haza 2018 augusztusában. „A munka nem várhat” kampány a közérdekű ügyek kezelése kategóriában bizonyult a legjobbnak. A legnagyobb eredmény persze az, ahogy a lakosság fogadta a kisfilmeket.

Hosszú, kiszámíthatatlan várakozási idő, nehézkes összeegyeztetés a munkaidővel, elvesztegetett órák… csak hogy néhányat említsünk a várótermi várakozás nehézségei közül. Mindez azonban orvosolható az egészségügyi öngondoskodással (megtakarítással) és a magánegészségügy választásával! Az OTP Egészségpénztár kampánya épp erre hívja fel a figyelmet. Az – immáron győztes – koncepció több módon is rávilágít a várótermi várakozás problémáira: egyrészt kreatív kisfilmekkel (TV és online megjelenéssel), másrészt egyedi VR váróteremmel.

Nyírás Fodrász
Varrás Várótermi vakáció

„Magyarország első VR (virtuális valóság) várójával a Sportkórház betegeinek kedveztünk, akiknek egy speciális szemüveg segítségével tettük értékessé és élménydússá a várakozás perceit. A kampány persze még korántsem ért véget, hamarosan újra meglepjük a várakozó betegeket!” – foglalta össze a különleges akciót Studniczky Ferenc, az OTP Egészségpénztár ügyvezető igazgatója.

A kampány az International Business Awards zsűrijének figyelmét is felkeltette. Hogy miért? A – világ minden tájáról érkező – 270 fős zsűri a téma fontosságát, a megközelítés újszerűségét, valamint a kampány mérhető üzleti eredményeit is méltatta, így 74 ország 3900 nevezése közül az OTP Egészségpénztár koncepcióját tüntette ki az arany fokozattal, azaz a Stevie Awards díjjal.

A 2017 tavaszán indult kampányötletét Pénztárunk statisztikai adatai, valamint az OTP Öngondoskodási Index eredményei inspirálták. Világosan megmutatták ugyanis, hogy bár a lakosság fontosnak tartja az egészségügyi öngondoskodást, mégis kevesen takarékoskodnak ilyen célból. Ám az is megfigyelhető, hogy évről évre egyre többen költenek magánegészségügyi kezelésekre. A kampány hatásáról a rangos díjon túl a számok is árulkodnak: 2017-ben alig 1 év alatt 36%-kal emelkedett az OTP Egészségpénztárhoz érkező egyéni befizetések összege.

Az OTP Egészségpénztár kampánya korábban egyéb megmérettetésen is diadalmaskodott: első helyet nyert el a – régió legnagyobb PR-versenyének számító – Eventiada Awards-on „Best Public Awereness Campaign” kategóriában (11 ország 1000 pályázója közül), valamint a SABRE Awards döntőjébe is bejutott.

„A munka nem várhat” kampány kreatív elemeit, a médiatervet, illetve a filmeket Pénztárunk megbízásából a Café Communications készítette.

További információ: varotermivakacio.hu

 
Vissza a pénztárválasztó oldalra
EP App
Egyszerű, gyors - Bankkártyás fizetés az otpportalok.hu oldalon
Gólyaváró
Adó-visszatérítés
Egyenleg- és számlaforgalom
Egyenleg

Kitölthető online belépési nyilatkozat

Partnereink aktuális ajánlatait, akcióit tekintheti meg!

Itt megtalálja szolgál- tatóink listáját és a kártyaelfogadó helyeket!

Munkatársaink várják az Ön hívását!

Aktuális nyomtatványa- inkat töltheti le!

Tudásbank
Postás Tagozat

A gyakran feltett kérdé- sekre válaszolunk!

Utolsó módosítás dátuma:
2018. szeptember 06.